Spring naar content
oig-ihd.nl
  • Home
  • Wat doen wij?
    • Algemeen
    • Bouquetgroep
    • Handwerken
    • Smikkelclub
    • Soos
    • Zwemmen
  • Voor wie?
  • Vrijwilligers
  • Actueel
  • Foto album
  • Vervoer
  • Contact
oig-ihd.nl
  • Home
  • Wat doen wij?
    • Algemeen
    • Bouquetgroep
    • Handwerken
    • Smikkelclub
    • Soos
    • Zwemmen
  • Voor wie?
  • Vrijwilligers
  • Actueel
  • Foto album
  • Vervoer
  • Contact

Vaak gestelde vragen

Op welke tijdstippen kan ik OIG-IHD bellen voor het reserveren van vervoer?

Het aanvragen van vervoer kan telefonisch via 0255 515133 bij één van de medewerkers van onze Centrale Post. Deze is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 u tot 12.00 u.

Waar kan ik kleding inleveren?
  • DEKA Velsen-Noord
  • DEKA Santpoort-Noord
  • Velserbroek (Winkelcentrum Sterbastion)
  • Santpoort Zuid (Kruising Van Dalenlaan en Rusburglaan)
  • Driehuis (Driehoek Schaepmanlaan P.C. Hooftlaan)
  • Esdoornstraat (T-splitsing Esdoornstraat en Dennenstraat)
  • Abeel (Abelenstraat 1)
  • Marktplein DEKA
  • AH Dudokplein
  • Vomar IJmuiden (Parkeerterrein ter hoogte van Moerbergplantsoen)
  • Planetenweg (kruising Celsiusstraat ter hoogte van Primera)
  • Zeewijkplein (Parkeerterrein ter hoogte Schiplaan)
Als ik een donatie wil doen, hoe moet ik dat dan regelen?

Als u een donatie wilt doen, kunt u contact opnemen met ons secretariaat.
Het secretariaat is telefonisch bereibaar via nummer 0255 515133 of per mail via info@oig-ihd.nl. Eventueel kunt u de postmedewerker vragen om teruggebeld te worden.

Ben ik verzekerd tijdens het vervoer?

Al onze gasten en vrijwilligers zijn verzekerd tijdens het vervoer.

Op welke wijze kan ik meehelpen binnen de stichting OIG-IHD?

We zijn voortdurend op zoek naar nieuwe vrijwilligers, met name chauffeurs. Mocht u interesse hebben in een functie bij onze organisatie dan verzoeken wij u dit kenbaar te maken via het centrale telefoonnummer 0255 515133 of per mail via info@oig-ihd.nl. Eventueel kunt u de postmedewerker vragen om teruggebeld te worden.

Als de bus niet op tijd komt, wat kan ik dan doen?

Als de bus onverhoopt niet op tijd arriveert, kunt u contact opnemen met de Centrale Post van OIG-IHD. Van daaruit wordt vervolgens contact opgenomen met de chauffeur.

Is mijn privacy gewaarborgd als ik het vervoersformulier invul?

U kunt ervan verzekerd zijn dat wij uw gegevens uitsluitend gebruiken voor het doel waarvoor ze zijn verstrekt namelijk een optimale dienstverlening aan u als gast van OIG-IHD.

Contact

0255-515133

Abelenstraat 1, 1971 NL IJmuiden

info@oig-ihd.nl

Algemene voorwaarden

  • Vaak gestelde vragen
  • Privacy verklaring
  • Bestuurlijke documenten

Openingstijden winkel

Onze Verkoopruimte a/d Industriestraat 66 in IJmuiden, telefonisch bereikbaar via 0255 522330, is elke woensdag geopend van 09. 00 u tot 12.00 u. Gedurende de zomervakantie is de winkel gesloten.

© 2019 oig-ihd.nl. Alle rechten voorbehouden